W czym możemy Państwu pomóc?
USŁUGI BIM
W Archicadowni stawiamy na BIM, dlatego oferujemy naszym klientom szereg usług pomagających efektywnie wykorzystać tę technologię w codziennej pracy. Nasze konsultacje, wdrożenia i usługi optymalizacji pracy są skrojone na miarę specyficznych potrzeb danego klienta: struktury organizacji, rodzaju realizowanych projektów, wielkości biura itd.
Pomagamy lepiej zrozumieć możliwości jakie niesie ze sobą wykorzystanie ArchiCADa jako aplikacji działającej w technologii Open BIM. Pracując z klientem, w jego siedzibie pomagamy zarządzać zmianami związanymi z przejściem na pracę w BIM.
WDROŻENIA BIM
Dla biur pracujących w tradycyjnych programach do kreślenia 2D przejście na technologię BIM oznacza szansę na zwiększenie wydajności i poprawienie jakości projektów. ArchiCAD to potężne narzędzie pozwalające zautomatyzować wiele procesów oraz zminimalizować prawdopodobieństwo popełnienia błędów w trakcie projektowania. Kluczem do wykorzystania jego możliwości i do płynnego przejścia ze świata 2D do świata Wirualnego Budynku jest dogłębna wiedza oraz prawidłowe zorganizowanie pracy w nowym środowisku.
Archicadownia oferuje swoim klientom wdrożenia polegające na przygotowaniu standardowych ustawień firmowych i wzorców projektów. Pomagamy także skoordynować pracę zespołów wielobranżowych BIM w oparciu o platformę IFC oraz wieloosobowych w środowisku Teamwork. Aktywnie asystujemy przy pierwszych projektach BIM naszych klienów, zapobiegając popełnieniu błędów na wczesnym etapie korzystania z ArchiCADa. Dzięki naszemu doświadczeniu mogą Państwo bez obaw wykonać krok w przyszłość i bez zmiejszenia wydajności pracy zacząć nowy, lepszy etap z technologią BIM.
Ceny wdrożeń są ustalane indywidualnie i zależą od zakresu usługi oraz potrzeb klienta.
OPTYMALIZACJA
Optymalne wykorzystanie BIM – optymalne wyniki pracy.
Klientom pracującym w BIM proponujemy ekspercką usługę optymalizacji pracy. Na podstawie analizy organizacji pracy, procesów i procedur w pracowni, nasz konsultant przedstawia raport dotyczący ewentualnych wąskich gardeł, powodów mało wydajnego korzystania z oprogramowania i możliwości poprawy istniejącego systemu pracy.
Po zaakceptowaniu raportu, wdrażamy uzgodnione zmiany, tak aby narzędzia BIM w pracowni klienta były wykorzystywane w sposób optymalny.
Ponadto wyznaczamy w biurze klienta BIM Managera – osobę, która przeszkolona przez naszego konsultanta będzie odpowiedzialna za działanie nowych procedur a także będzie stanowiła pierwszą linię wsparcia w przypadku problemów technicznych.
WYCENA USŁUG
Wszystkie usługi BIM wyceniamy indywidualnie po analizie potrzeb klienta – zapraszamy do kontaktu.